Husmora




När jag steg upp idag vevade jag ihop allt som ska blandas till köttbullar och började sen rulla - gjorde av 1.6kg köttfärs när jag ändå var igång och nog är det en jävla tur att man inte gör sånt så ofta för fy tusan så tråkigt och vad det tar tid!!
När de var gjort fick barnen och mormor lunch och jag åkte till affären sen har jag vevar ihop en limpsmet som nu är i ugnen och gott luktar de!! :-D

Tänkte göra lite julgodis oxå men får se om jag hinner, måste hinna sova en stund oxå och bomba håret innan jag ska och jobba!! Hinner jag inte göra julgodiset tar jag med grejorna och fixar på jobbet :-D
Brukar ju alltid göra sånt ett tag innan jul men iår var jag klok och vänta då jag vet att man annars äter upp allt!! Dessutom hoppar jag min favvo RockyRoad iår då dom är alldeles för goda för mitt eget bästa!! ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0