Bad-Kyla-Fix-Mys






Jao, Piteå igår då - barnen tyckte de var superkul dock var båda två mesiga i början och vågade knappt va i vattnet men mjuknade efter en stund :-)
Dom gillade att åka i "strömmen"? de lite mindre rutschkanorna som inte gick så fort osv.. Alwin åkte tom själv massor och när vi badade sist här i Kalix började han gråta när han skulle åka själv - harahjärta <3 Bubbelpolen var en hit som vanligt, dom tycker det är så mysigt!!

När vi hade badat två timmar var vi hungriga så vi åt där innan vi åkte mot Backen? och gick på Rusta där jag köpte en tjur till min tallrikshylla och en snabbis på Dollar där vi köpte en godispåse så de små skulle vara nöjd sen åkte vi vidare mot Sikfors? till Anette med familj och Gud ändå så fint dom fått när dom byggt ut!! Jag vill oxå ha ett gammalt hus att renovera och bygga ut - vad säger du Jocke? ;-)

Var dödstrött när vi kom hem och däckade innan 22 på spikmattan och sov över 2timmar innan jag klev av den - det kändes vill jag lova men skönt ändå!!





Idag har Jocke åkt iväg till Umeå och spelat bandy, jag och Alma har varit till Sangis på 2årskalas, Alwin ville inte följa så han stannade hos gammelmormor..
Sen har vi bara mojsat hemma i värmen, plockat undan lite, plockat fram lite mer julpynt osv.. Somnade en sväng på soffan tidigare när Alwin pillade mig i hårets och sen kaffe på de så får väl se när man somnar?






Passade på att tjuvlåna Jockes snygg Fjällräven brallor idag när han lika var borta i bandykläderna sina ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0