Sliten morsa!!




Det är så ruskigt skönt att sova ute i stugan, man sover alltid så himla gott - nackdelen är dock att vi alla sover i ett och samma rum vilket gör att sömnen kan bli rätt störd och vaknar en av barnen så vaknar oftast den andra oxå, vilket kan hända mitt i natten ibland eller tidig morron!!

Natten till igår vaknade Alwin och behövde kissa (hemma går han alltid själv på toa under natten och sen direkt i säng utan att väcka oss) och inatt vaknade Alma vid halv 2 och surrade, krafsade och var allmänt tjorvig - vid halv 4 var jag så less och trött så jag gjorde välling ihopp om att han skulle komma till ro - gick sådär, hon fortsatte krafsa och låta illa men tillslut somnade hon!!
Sen blåste vi alla på till nån gång efter 8tror jag men hade då behövt en lång sovmorgon!!

Nu känner jag mig väldigt trött och sliten och det skulle vara himla skönt med en pn men då kan jag väl inte sova ikväll så jag häller i mig pk och hoppas jag piggnar på mig lite!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0