Latjävlaarslen!!!




Jag klagar fan alltid på att allt är så tråkigt, att vi aldrig gör något, att vi bara ligger på soffan osv...
Helt sant är det väl inte men nu sista tiden har vi bara gått och drällt eller legat på sofflocket iaf om kvällarna!!
Ist för att gnälla kan jag ju göra något åt saken så jag ska bli effektiv om kvällarna ist för att bara lata eller gnälla!!


Hur som helst, Vi började se Torka aldrig tårar utan handskar igår, Jocke tyckte den var så bra att han däckade och sen slog jag av efter andra delen då klockan var så mkt och Jocke var tråkigt filmsällskap - typ som jag brukar vara annars ;-)
Såg klart den nu ikväll sen vart allt bara så tråkigt - bara skit på tv som vanligt och Jocke gillar program som inte jag gillar så jag la mig ist och nu ligger jag på spikmattan och tänkte lyssna på p3 dokumentär om jag inte somnar ;-)

Imorron är det packa det sista som gäller och så ska jag träna för nå sånt lär de inte bli i Stockholm..

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0