Tvättat och städat goffen

 
 
 
 
Har städat och tvättat mammas bil idag men jag skäms nästan att säga de då jag tydligen slarvade endel när jag tvättade den så det ser typ ut som att nån lillunge tvättat den.. Har missat på flera ställen!!
Skyller helt ärligt på att det blev så kallt mot slutet då solen inte alls värmde speciellt mkt och Jocke inte ides ta upp högtrycken från källaren så jag använde bara slangen vikt och då blir det kallt om handen..
Nå de är inte annat än att tvätta om den imorron då :)

På tal om bil så sålde Jocke sin just innan jag for till jobbet så nu är vi helt utan - Vilken skräll!!
Men om allting går som jag tänkt mig så har vi nya bilar innan helgen ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0