Spenderar brallorna åker av

 
 
 
 
Funderar starkt på att ta en vit månad från allt som heter shopping..?
Hur då det ska gå, jag som älskar att ranta runt och bränna pengar..?
 
Den här månaden har jag köpt mig en ny Jacka - tunnare täckjacka typ som är perfekt nu då det är för varmt med en vanlig täck och för kallt med en skal.. Nya skor, nya överdragsbyxor som är lite kraftigare än bara skal, sen väntar jag på ett par trekkingbrallor som borde komma idag så nu tycker jag att jag borde klara mig ett tag..?
Dessutom kommer det ju flyga iväg en hel massa tusenlappar då jag köper ny bil så det vore nog på sin plats att spara lite!!
 
 
Trekkingbyxan!
 
 
 
 
Nå jag tycker jag var värd allt detta och det var saker som jag verkligen behövde!!
Mina gamla skor var verkligen utnötta men de tog att jävla tag att hitta några jag ville ha, skalbrallorna mina är lite väl tight (iaf sist jag provade för ngn månad sen) och Jockes är för stora, och jaa..
 
 
Nå detta gäller alltså mig själv men jag tror nog att barnen har allt vad gäller vårkläder osv om vi inte missat något, kan hända att Alwin behöver få nya skalbrallor då dom han har mitt i allt blivit rätt korta - grabben växer ju som ogräs!! :)

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0