Sömn




Är som många andra väldigt beroende av ordentligt med sömn annars funkar jag inte.. Natten till igår sov jag 22-9.30, skönt att sova ordentligt en hel natt och sova ut på morgonen!!! Inatt har jag sovit typ 22.30-6.15 då var jag hur pigg som helst :-)
Jag går oftast och lägger mig rätt tidigt för jag är väldigt kvällstrött och sen är jag oftast väldigt trött på morgonen när barnen vaknar vid 6-7 tiden så då går jag gärna och lägger mig i tid om kvällarna :-)

Nu sitter jag i soffan med gossen och ser barntv medan gumman äter lelle i sängen :-) Ska dricka nå te så man får upp någe värme i kroppen..

Idag ska barnen på kalas hos en från dagis och jag ska eventuellt med mamma till Boden och se när Nova har uppvisning/tävling med gympan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0