Hypokondriker





Jag tror fan jag är hypokondriker!!
Har gett mig själv den ena och den tredje diagnosen ibland då de varit nå..
Nu däremot undrar jag om det verkligen inte är något galet alltså - får nog ringa 1177 imorron... Drar alltid ut på att gå till läkaren men detta känns inte bra..

Well, jag mår iaf bättre efter magsjukan...
Kräktes bara en gång igår och sen mådde jag ganska bra fram till på kvällen nån gång men somnade ifrån det och idag har jag bara haft ont i magen men varit pigg iövrigt.. För min egen skull så vore det inte problem att jobba imorron men det vore dumt att inte hålla sig till 48timmars regeln för andras skull..

Jocke hann typ bara till jobbet idag så var de bara till att åka hem då även han fått denna roliga sjuka.. Bara nu barnen klarar sig!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0