Saftkok - Missfärgning - Tupperware

 
 
 
 
Så var tisdagen slut.
Har hunnit koka saft av vinbären vi plockade igår och som fått stå och rinna va ordentligt under natten - gött blev de och nu har vi äntligen saft att bjuda på igen när det kommer folk :)
Haft besök av Jennie så vi hann surra av oss en del och dricka kaffe..
Tvättat ett pat maskiner med tvätt och färgat en tvätt med Almas rosa/lila kläder!! Gaaah!! De som hade vita ränder eller annat vitt är alltså typ ljusrosa/orange nu.. Störande som faan!!
Men var faktiskt första gången jag lyckats med nåt sånt och förhoppningsvis sista..
Dammsugit och bäddat rent i alla sängar så inatt kommer vi förhoppningsvis sova gott ;)
Nu ikväll har jag haft Tupperwareparty = Tantvarning ;)
Men gud så mkt fint och bra grejor dom har, synd bara att man inte har mer pengar för tillfället!!
Köpte iaf en grej att ha tvättservetterna i så dom inte torkar då klistret på förpackningarna inte håller så bra efter man öppnat några ggr samt en grej man kan hacka, vispa, göra smoothies mm i så man slipper ta fram mixern var och varannan dag då jag oftast gör smoothies till frukost :)
Är någon sugen att lägga en beställning på nå så har jag katalogen här hemma och beställninge skickas in på söndag!!
 
Nu ska jag snöra mig på soffan en stund innan sängen - blev som trött nu när jag satte mig :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0