Mera träning!!

Spinningpasset var riktigt jobbigt men skitkul!! Var helt död när jag for därifrån alltså!! Då vet man att man tagit ut sig ordentligt ;) Imorron ska de spinnas igen och efter passet ska jag testa cardio core som jag bara hört bra om men det ska tydligen vara sjukt jobbigt - winwin!! ;) Måste börja planera mina dagar mera för jag skulle absolut hinna träna mer än jag gör bara jag blir bättre på att planera!! ska föröska ta mig till gymmet eller på promenad om dagarna när Jocke kommer hem från jobbet - så bara ta sig i kragen annars når man aldrig sina mål!! Med de säger jag Godnatt ;)


Kommentarer
Sarah

Ja skulle lätt ta en promenad på kvällarna, men minigrisen här äter så oregelbundet på kvällen, å ofta så ja kan knappt gå på Ica å handla. Längtar nå så fruktansvärt tills ja kan å orkar börja promenera.

Svar: De är ju lite svårt när man ammar och blir så låst men nog hinner du promenera sen :)
MammaEmma

2012-09-18 @ 08:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0