Lösen!!

 
 
 
 
Eftersom det finns en hel massa idioter där ute som bara måste försöka hacka på andra med fula kommentarer osv så har jag nu valt att sätta lösen på bloggen!!
Man har ju inte den bleskaste om vem som sitter på andra sidan och läser vad jag skriver, ser mina bilder osv!!
Och eftersom blogger innehåller mycket om mina barn känns de inte mer än rätt at göra såhär, då har iaf ganska bra koll på vem som läser :)
Jag bryr mig inte själv speciellt mkt om kommentererna men jag tycker inte någon har rätt att slänga en massa skit på folk dom inte känner!!
 
 


Kommentarer
Leea

Av exakt samma anledning satte jag lösen på min blogg :) Plus att de fanns vissa som skulle pika allt jag skrev och jag kände att jag ska inte behöva sitta och försvara mina egna val och åsikter med för den delen :)

Svar: Jaa alltid finns de folk som tror att dom är så jävla bra och bara mår när dom får kasta skit på andra!!
MammaEmma

2012-09-11 @ 12:51:44
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0