Hej hopp!!

 
 
 
 
Nyss hemkommen från Tesse där jag fått utväxten fixad, måste köpa mera färg imorron och sätta i längderna som ser för taskiga ut.. :)
Blev så himla sugen på en promenad när jag körde hem men har haft småont i halsen sen igår igen så jag håller mig - bara inte Jocke har smittat mig!!
Imöra ska vi på 75års kalas och sen åker jag vidare till Smedsbyn för att sen åka på fest hos Terror - blir skoj :)
 
Btw - detta är MIN blogg och ni behöver inte läsa den om de inte passar!!
Tack och hej!!
 
 
 


Kommentarer
jag

Jaa se där vad sa jag?!? Ursäkter!!! Va tjockis då B-)
Men lite pinsamt att radera tidigare kommentar jag lämnat

Svar: Jag har inte raderat någonsting men väljer ju själv vad jag vill ska publiceras eller inte!!Du kan hålla dina kommentarer för dig själv för du känner inte mig så håll bara igen käften!!
MammaEmma

2012-09-08 @ 19:47:56
Sandra

Vilken spånkork du verkat råka ut för :(

2012-09-09 @ 08:28:11
Hanna

Vad är det för spån du råkat ut för?

Men liiiiiite pinsamt att den människan inte vågar stå för vem han/hon är med att skriva sitt namn :)

2012-09-10 @ 10:47:57
URL: http://wildbee.bloggplatsen.se
Emma

Förmodligen något pucko som inte har något eget liv och måste bry sig om vad andra gör osv!!
Ingen som känner mig iaf och har därför ingen rätt att komma med nå fula kommentarer!!

Precis, att inte ens våga stå för vem man är visar ju bara hur hur feg man är!! Patetiska människa!!

2012-09-10 @ 14:48:44
URL: http://emmastromback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0