Tapetsering - Träning - Hårfärg

Almas rum börjar ta form, äntligen är väggarna klara - jag tapetserade igår, första gången jag tapetserat med mönsterpassning men jag gjorde de enkelt för mig och kapade våderna färdigt innan jag började :) Orka inte gå och vänta flera veckor på att någon annan ska ha tid att göra de.. Vi eller jag har en tendens att alltid köpa så dyra tapeter så jag har inte vågat mig på att sätta upp dom ifall det skulle gå fel men den här gången kosta den ju bara typ 475:- rullen ;) Idag har jag fullt upp, som alla andra dagar då typ ;) Känns som att jag haft fullt upp de sista veckorna men samtidigt är de ju skönt veta att man får något gjort om dagarna :) Ska köra Alwin till dagis då de är enda dagen denna vecka han ska vara där, imorronbitti åker jag och syrran till Umeå och kommer hem på fredag så då ska mamma vara här med barnen då Jocke jobbar :) Hade tänkt fara på gymmet på morron oxå men känner att jag inte hinner idag så de blir hemmaträning ist, måste ju hålla igång så de inte stannar på vågen igen! Jag jobbar mig sakta men säkert neråt.. Ibland blir jag så himla sugen att köra en quick fix med shakes men näe fan de håller ju inte i längden! Man går ner med dom men sen blir de betydligt svårare att stanna på önskad vikt..
Nå nu upp och hoppa och ge gossen frulle och skjuta honom sen ska här tvättas och packa och så ska jag snöra i en färg o håret - vi börjar där :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0