Lördagsmorron

Jag och gossen myser i soffan till barntv :) Kunde inte somna om då jag varit ut med Milly och getthenne mat just innan 7 så la mig på soffan så kom gossen just efter :) Kl10.30 ska jag och Alwin befinna oss i Haparanda för att se en av matcherna Jockes lag spelar, ja Milly oxå såklart:) Alma ska stanna i byn.. Vi har inte satt på vinterdäck på nån av bilarna än så jag hoppas de inte är så halkigt! Har haft fullt upp hela veckan med att tapetsera och måla i Almas rum, ta hand om barnen - leka- mata, ta hand om hunden - leka-mata, tvätta, städa, laga mat mm.. Har även lyckas komma iväg på tre träningspass, måndag - spinning, onsdag och fredag - gym och de känns riktigt bra! Skulle gärna försöka hinna med ytterligare ett pass per vecka så är bara gå in för de då :) Nu ska jag dra igång nå kaffekok så man vaknar till liv och så Jocke hinner få sig en kopp innan han ska iväg 8.30 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0