Ajajaj!!

Jag måste vara världens klantigaste människa!! Gick in i soffbenet tidigare idag så har halvt brutit lilltån eller nå sånt, ont som fan gör de iaf!! Undra vilken gång i ordningen detta händer då?? :) Tur man har foppisarna när det gör för ont att ha på sig vanliga skor!!
Har spenderat onsdag till fredag i Umeå med storasyster där vi shoppat endel, hälsat på och sovit hos Petra med familj samt lite annat smått och gott ;) Blev några ugglor rikare då jag köpte en tvålpump, muggar och örhängen som är just ugglor ;) Jag börjar nästan undra om jag är lite knäpp som är så besatt av ugglor ;) Blev även två stora krukgubbar till köksfönstret, en baskjol, tröja, pyjamas/mysbrallor, olja till håret och saltvattenspray, bh, trosor och säkert någe mer.. Kul handla åt sig själv för en gångs skull då man annars mest bara kollar på barnavdelningarna men nu hade jag spresentkort på H&M så det spenderade jag bara på mig själv!! Imorron står en tur till Smedsbyn på schemat och sen blire en tur till Ikea där de ska handlas endel till vårat sovrum och Almas rum :) Så kul!! Då hajag något att pyssla med under helgen då Jocke åker iväg på bandyresa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0