Trött så trött





-1.5 sen igår så nu känns de mkt bättre!!
Varit noga med att dricka och inte satt i mig något "onyttigt" så vi fortsätter så..
Måste och handla på nå strax så vi har nå mat hemma för just nu finns de inte mkt som jag äter av så frukosten blev lite hattig..
Jobbar 15-21.30 och hade tänkt gå till jobbet så länge jag inte är ute i sista stund då får jag ta cykeln..

Trött som faaan är jag då jag sovit så jävla dåligt nu i tre nätter, fattar inte varför??
Jag brukar aldrig ha problem att sova, brukar knappt hinna lägga huvudet på kudden innan jag somnat men nu ligger jag och vänder och vrider mig i flera timmar och kommer som aldrig in i någon djupsömn.. Störande!!
Att mina barn bestämde sig för att göra morron före fåglarna gör ju inte direkt saken bättre då de är på morgonen jag sover någorlunda så idag har jag varit vaken sen just innan 6!!
Kanske skulle ta sig en pn så man orkar med jobbet sen, klockan är ju såpass lite än så  det borde inte störa min nattsömn iaf..

Tror nog de får bli så..


Morgonpigga hjärtegryn


Lilldockan


Storprinsen

Later!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0