Stigit upp med lillgumman just före 7 då h...

mms_img41688 (MMS)

Stigit upp med lillgumman just före 7 då hon var hungrig i magen sen har vi myst i soffan och hon somnade om men själv kan jag inte sova fast jag är så trött då jag inte fått många timmars sömn inatt.. Drack Celsius igår, halva på morgon innan promenaden och halva vid halv sex innan spinningen och de är ju en hel del koffein i dom så jag är rätt säker på att de är därför jag inte kunnat sova så i fortsättningen blir de bara på morron om jag alls ska dricka nå sånt.. Är nog bättre med energi dryck om man är för seg innan träning.. Har ännu ont i höften så ingen morronpromenad idag utan jag kör lite hemma träning och sen går jag till jobbet så hinner jag vila höften lite innan jag slutar och ska gå hem igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0