Söndag 20 Maj



Tack Hanna för din kommentar och tänkvärda ord - jag ska föröka ha det i bakhuvudet ;)



Hör och häpna, idag har jag sovit ända till 15.30!! Tror fan det är rekord då jag jobbat natt!! :)
Det var så fruktansvärt skönt iaf och jag höll på att tappa hackan då jag tittade på klockan..
Det här behövdes verkligen!!

Drog en dusch och sen åkte vi och handlade lite innan vi for till byn där gossen var och så fick vi oss middag där - så skönt slippa börja med sånt :)
När vi kom hem var de bara till att packa väskan och styra mot jobbet..

M har erbjudit oss att låna deras stuga som är vid Cape East så kan vi sova där men samtidigt gå på spabehandling och ha de gott ;) Får se vad min sambo tycker om det hela för gud så härligt de skulle vara!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förövrigt är jag lite orolig inför invägningen imorron, undra om det blivit något - då jag knappt orkat med någon träning eller motion? Nå det är bara ta det för vad de är isf och fortsätta kämpa på!!
Jag märker iaf att magen dragit ihop sig endel och det syns väl då man ser i spegeln så det känns toppen!!
Måttbandet kommer oxå åka fram då jag tänkt mäta mig varannan vecka så visar det inga minus på vågen är de bara hålla tummarna för att det gör de på måttbandet!!











Kommentarer
Hanna

Det låter bra det! :)

2012-05-21 @ 20:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0