Sömn är överskattat, eller?



Har avbokat spinningen idag då jag är alldelens för trött och har lite ajaj i magen..


 

 




Detta med sömn börjar vara en bristvara nu känner jag!!

Knappt sovit nå inatt och sist jag kollade klockan var den 3 och efter de dröjde de då ett tag innan jag somnade till.
Att inte kunns sova ordentligt om nätterna är sjukt jobbigt, jag som är så himla beroende av sömn - fast det är nog alla?
Men jag är ju väldigt trött av mig och brukar ta mig några timmar på soffan ibland på dagarna men nu senaste veckan har jag inte gjort de så de beror då inte på något sånt när jag inte kan sova..

Passar ju perfekt med nattjobb i helgen då när jag lika inte sover annars, bara jag nu lyckas få ihop några timmars sömn innan jag börjar annars kan de bli tugnt!!
Pk och Celisius kommer iaf få hänga med till jobbet..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0