Pulsklocka





Jag har varit sugen på en pulsklocka nu ett tag men tycker dom kostar rätt mkt för min lilla plånbok - nu när jag börjat jobba kommer jag ju få bättre med pengar så då tycker jag att jag ska skaffa mig en ;)
Dessutom har jag nu tappat 5kg sen jag började tänka mer på vad jag sätter i mig och träna/röra mig mer - hade jag nu varit helt strikt med maten samt tränat/rört mig mer så hade det nog varit mera minus men jag har ändå tillåtit mig själv att äta allt men i rimliga mängder för att förbjuda nåt funkar inte för mig då slutar de bara i frosseri!! Och att gå all in direkt när man börjar träna efter ett så långt uppehåll känns inte heller aktuellt sen vill jag ju kunna lägga in en högre växel sen om det börjar gå segt med vikten..

Man ska ju lägga upp små delmål och kanske bestämma något man ska unna sig varje gång man nått ett mål så nu är jag väl värd en pulsklocka, att den sen kan hjälpa mig ännu mer med det här är ju oxå en stor fördel och gör ju bara att jag måste ha en ännu mer ;)

Till det svåra då -
Hur tusan ska jag veta vad jag ska ha för någon?
Vad ska den ha för funktioner??
Det behöver och ska inte vara någon värsting utan en som har de viktigaste och som inte är så jäkla dyr, de kan jag liksom skaffa mig sen då man lärt sig mer om sånr och har lite mera cash..

Det jag ska använda den till är alltså att gå ner i vikt så då behöver jag ju ha en som visar hur många kcal jag bränner och kunna se pulsen så jag inte ligger på för låg puls under träning så jag har inte så stora krav egentligen ;)



Tror nästan det blir den här :)



Den finns på Stadium :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0