Onsdag 13 maj




Varit ledig sen måndagmorron då jag gick av så jag har har spenderat min lediga tid till att umgås med min fina familj, tränat, rensat i förrådet, fixat ute och SOVIT!!
Gud så skönt att få sova om nätterna, jag hoppas det håller i sig här efter jag gått av mina nätter på fredagmorron!!
Idag har vi sovit till 9, Alwin har varit ledig från dagis då vi hade planerat playdate med grannarna så dagen har spenderats ute i det härliga vädret..
Just efter halv 2 fick jag ett mess från en arbetskamrat som undrade om jag var på g - PANIK!!
Jag hade totalt glömt bort p-mötet så bara kuta till bilen och köra dit..
Så kan det gå när man har för mkt att tänka på..

Väl där fick vi träffa våran nya chef och gick igenom diverse aktuella saker osv..
För en gångskull handlade mötet om det de ska handla om!!
Nu kan det nog bara bli bättre :)


Vaknade upp med halsont i morse och ont i örat, har varit öm kring örat några dagar och tänkt att det är från lurarna då jag har dom rätt ofta när jag promenerar och då lyssnar på musik -- brukar få ont då så jag hoppas det är något sånt och inte någon inflammation!! Det har sprängt till några ggr idag men har tagit panodil så jag ska slippa ha ont och än så länge hjälper det iaf..
Hur känns det om man har öroninflammation??





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0