Nattsömn - Träning - Finaste vännen





Inatt har jag äntligen kunnat sova ordentligt och gud så skönt de varit!!
Tyvärr kunde jag inte sova ut på morron då jag bokat in mig på ett spinningpass kl10 så 8.40 ringde klockan så jag skulle hinna få i mig lite mat innan oxå..
Kan lova att jag var godeslut efteråt, precis som det ska vara!!
Hade funderingar på gymmet men fan jag är usel på att ta mig för de!!
Jag behöver typ bestämma med någon att fara annars blir de inte då jag inte tycker de är speciellt kul och sen vet jag aldrig vad jag ska köra så då skiter jag i de..
Det måste bli en ändring på detta - kan ju inte bara spinna hela tiden, nog för att de är riktigt skoj och det blir bara roligare och roligare ju mer man orkar pressa sig själv!! Jag gillar´t!!


Imorron blir de spinning igen kl11.30 och får jag med mig någon så blire gymmet innan ;)
Efteråt blir de iaf raka spåret hem för att duscha och sen kommer finaste Ida hit med sin fina goa mage - åhh, så jag längtar tills vi får se vad de är för en liten krabat som gömmer sig däri ;)
Ser fram emot vagnpromenader med dom oxå - gissa vilka som kommer ha grymmaste vrålåken i stan?? Våra små kottar förstås ;) Hihi
Dom har köpt en så himla fin vagn, likadan som våran fast i vitt läder med bruna detaljer..
Vi matchar bra måste jag säga - våran vagn är röd precis som bilen och deras vit precis som deras bil ;) hihi
Ida kommer iaf bli en supermamma, det är jag övertygad om!!
Finaste vännen!!



Den här bilden har jag helt fräckt snott från hennes blogg - Gå gärna in där och spana in alla fina bilder!! ;)
Tror de är hennes mamma som fotat denna..







Kommentarer
Ida

Men.. Vad gullig du är, blir ju gråtfärdig ;)

Haha, ja man måste ju som matcha vagnen till bilen, hahahahaha.. Så ni får ju inte nu byta bil till nån annan färg. Det blir kul att gå barnvagnspromenader tillsammans. Sen när jag fått landa och har ork så kommer jag och tränar med dig!



Förresten, är Sara som tagit bilden ;)

2012-05-18 @ 20:15:26
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0