Måndag 21 Maj






Så himla fint väder vi haft idag!!
Varit ute och plockat upp lövhögarna som varit kvar sen förra veckan samt tagit bort lite gräs kring plattorna på framsidan.. Skulle så gärna vilja planera om uppfarten lite och snygga till men det får bli senare, har lite annat att fixa med först ;)

Varit till Matilda på Tupperwareparty ikväll och där betällde jag en pipmugg med antidropp och bestick åt gumman :)
Ville ha lite andra saker oxå men får ta den sen då de blir så dyrt annars när man inte är så rik..
Gossen var hos mormor med moster Lovisa under tiden :)

Båda barnen sover, gumman har fått bada ikväll så nu är hon ren och fin tills imorronbitti då hon börjar kräkas igen ;)
Jocke spelar tvspel och själv ska jag snöra mig i säng och hoppas på att få sova!!
Tänkte lägga mig på spikmattan i hopp om att kunna slappna av ordentligt..
Imorgon hoppas jag på att vakna upp utvilad och orka med en morgonpromenad samt spinning på kvällen - har bokat in mig på cardiocore efter spinningen men tror jag avbokar de då jag inte vet vad kroppen orkar så det får räcka med spinning då..

Näe, sängen vare!!
Godnatt!!


Kommentarer
Sandra

Var in på intersport/chili rean, där fanns mycke sportbhar för halva priset. Far och kolla om de är nå som passar!

2012-05-21 @ 23:28:01
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0