Magsjuka






Hemma ett par timmar innan jag ska tillbaka till jobbet igen - har sagt de förr och jag säger de igen, delade turer SUGER!!
Jobbar helgen så där kommer jag spendera typ all min vakna tid, hoppas jag hinner träffa mina troll en stund iaf och att dom inte sover eller är borta då jag har rast!!

Igår spenderade jag typ hela min lediga dag till att städa, tvätta, vädra huset, vädra sängkläder osv då Jocke åkte på magsjuka i onsdagkväll!! Usch och fy säger jag bara!! Har gått ann med klorin, handsprit, rengöringsmedel osv i  hela huset, käkat vitpepparkorn och gett barnen Semperdroppar så jag håller alla tummar och tår på att vi slipper - än så länge mår vi då alla bra..
Vore så jäkla typiskt om man skulle bli sjuk när jag just börjat jobba!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0