Hallelujamonent!!







Så jag har längtat efter det här, så jag behövde det här!!
Igår kväll drog jag fram spikmattan och la mig på den, de blev sådär jobbigt i början som de ibland kan bli - kryp i kroppen men försökte verkligen slappna av så de skulle sluta och nog gjorde det de alltid, somnade efter en stund men vaknade sen efter jag sovit ett tag - tog bort den och fy fan vad ont de gör varje gång man ska upp från den :)
Sen har jag sovit som en prinsessa hela natten!!
Att jag sen haft världens mardröm kan vi ju försöka glömma!!
Fy fan jag var tvungen att tända lampan och vågade inte somna om förrän jag fått ligga i hjärtats famn en stund, där somnade jag tryggt sen <3
Sovit till 10 har jag oxå gjort så nu känner jag mig som en nymänniska igen med ny energi!!


Har nyss slängt i mig lite yogurt och bär och ska bara vänta så de får sjunka lite så ska jag sen bege mig ut på en prommis i solen - om jag har tur får jag med mig sambo och dotter oxå :)





Kommentarer
Ida

Åh så skönt att du äntligen fått sova! :)



Ja jag har inte heller känt av hickandet förrän nu.. Nu känner jag ofta att den hickar.

2012-05-23 @ 21:24:51
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0