Cape East





Gud så sugen jag blev på att fara på Cape East när jag började kolla in deras sida!!
Skrev till Jocke att vi skulle behöva fara dit och att jag tänkte han skulle bjuda ;)
Undra om han tycker detsamma?? ;)

Heart - Romantiska paketet

Njut av god mat, entré till spa och varandras sällskap. Drick Champagne i stolen för två och blicka ut över himlavalvet med stjärnor och norrsken eller in i varandras ögon.

  • Övernattning i svit
  • Frukostbuffé
  • 3-rätters middag
  • Valfri duobehandling
  • Lån av badrock, handduk och tofflor
  • 1 timme i Love Seat med 1 flaska champagne

Från 2900 kr/person

Duobehandlingar

Midnight Ice kan med fördel upplevas tillsammans. En duobehandling innebär att ni får behandlingen tillsammans i samma rum av en terapeut.

Duo Romantic

Duobehandling för romantiska. Inleds med floating i mycket salt vatten i vår dubbelfloating, spafika med Champagne och färska frukter. Därefter följer två behandlingar var. Båda får inpackning i fuktighetsgivande Satin body lotion och sedan väljer ni antingen klassisk massage 25 min eller ansiktsbehandlingen Fresh.

Ca 130 min 950 kr/person

Duo Beautiful

Inre skönhet och yttre hälsa för två personer. Båda får en fuktgivande kroppsinpackning i aloe och lavendel och en ansiktskur med rengöring och ansiktsmask.

Ca 80 min 750 kr/person

Duo Venus

Avkoppling med värme och färger för ansikte och kropp. Massage för rygg och nacke, kroppsinpackning och ansiktskur för båda.

Ca 110 min, 795 kr/person

Duo Floating

Avkoppling för alla sinnen. Floating innebär att ni flyter i mycket salt kroppstempererat vatten som ger er mental och fysisk återhämtning. Det salta vattnet bär din kropp och ger maximal avkoppling.

45 min, 350 kr/person

 



Kommentarer
Ida

Ja du får göra det.. Det är ju lite dyrare med träningskläder. Lite trist!



Nä ska försöka att inte grubbla allt för mycket.

Allså gud vad härligt fara på Cape East. Det tycker jag ni ska. Vill också! :)

2012-05-20 @ 21:00:16
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0