2





Hade sjukt ont i höften tidigare så jag åkte med mamma till jobbet ist för att gå, hade nog aldrig tagit mig dit annars..
När jag hade rast och skulle gå till TG så "klickade" det till i höften och sen kändes det mkt bättre så det var nog en låsning som jag trodde för nu känns de bra igen :)
Däremot är jag helt jäkla slut i mina ben!!
Tog en prommis hem från jobbet och var bara tvungen att testa springa lite och visst gick de men jag vågade inte springa mer än typ 200meter men de är ju alltid något..

Imorron är jobb 8-17 så de blir nog cykeln så mina stackars benhinnor får vila lite, tycker jag alltid får ont där till och från så nu får de gärna tina och torka upp på elljusspåret så man kan vara där ist!!



Nu sängen så jag orkar leva imorron!!
Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0