1





Första dagen idag då på våran 7 veckors utmaning ;)
Började dagen med sovmorron till 9.30 steg upp och vägde och mätte mig så nu är det registrerat..
Åt lite för att jag var så sjukt hungrig men bara lite så jag inte skulle få håll på min prommis..
Tog på mig kläder och knöt på mig skorna och gick sen iväg - 1timme och 6.97km skrapade jag ihop, brände även iväg med 476kcal - helt ok
Fick nån låsning i höften sista 20minutrarna så då blev tempot lägre så jag hoppas det är borta till imorron!!
Lyckades även få mig en jävla blåsa kring foten så nu är jag tejpad med skavsårsplåster..

Ätit korvskroganoff till middag med lite vildris och grönsaker..
Kl18 var de dax för 45minuters spinning och jag gick därifrån lökig som fan men med en bra känsla i kroppen!!
Vi kan alltså säga att första dagen gått riktigt bra ;)

Pulsklocka har jag inhandlat så ikväll så jag lära mig den så jag kan testa den imorron ;)



Nu blire ägg och kalkon innan jag snör mig i duschen sen blire soffan resten av kvällen..


Hur har dagen gått för er andra? ;)



Kommentarer
Theresan

Faktiskt också gått bra för mig :) ny dag imorn, heja heja :)

2012-05-07 @ 22:13:52
Anonym

Jo då är igång. Men Elias vakna med feber, så mycket soffmys i dag. Men en 30min prom me hundarna och ett litet pass på crosstrainern. Ätit lax o kyckling gott! /M.

2012-05-07 @ 23:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0