Hurtbullar





Oj så vi har varit hurtiga av oss igår och idag :)
Vi har prommat till och från stan båda dagarna och jag måste säga att även fast det känns i fogar och rygg efteråt så känns det mycket mycket bättre för varje gång jag går!! För tillfället är Jockes tempo helt i min smak - annars brukar jag alltid klaga på att han går så sakta ;)

Idag gick vi iväg vid 14 tiden och kom hem vid åtta ikväll så vi har varit igång ett par timmar..
Första stopp blev på banken där vi satte in pengar och öppnade konton åt lillan sen vidare till Intersport där jag testade ett par Nike free run som jag är sugen på att köpa..
Sen var vi hungriga och sugen på Lyktanmat men dom hade ju hunnit stänga så det fick bli 11ns innan vi gick till Gallerian - Chili och sen hem till mamma där vi matade lillan snabbt och sen iväg igen - Nova/Tc blev nästa stopp där jag nu fixat mig ett nytt träningskort så nu är det bara till att ligga i!!
Sen traskade vi hem..

Alwin klagade på att han frös när vi nästan var hemma fast han var ordentligt nerbäddad med filt i vagnen och när vi kom hem skakade han fast han var varm..
Han la sig på soffan under filten och somnade till medan jag gjorde varm choklad och macka åt honom som han sen inte rörde..
Tempade honom och 39,2 visade de så var ju inte så konstigt han frös :(
Fick truga en del för att få i honom Panodil men det gick tillslut innan han däckade på soffan..
Stackarn hade sån febervärk så han bara grät och sa att han hade ont :(
Det blir alltså att vara hemma för honom imorron så då kommer mommo och är med barnen medan jag ska iväg på efterkontroll och sen myser vi bara hemma resten av dagen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0