Tgif





Godmorgon fredag!!
Sitter precis och ska försöka få i mig frukost vilket är lättare sagt än gjort då matlusten inte alls är speciellt befintlig just nu.. Blir iaf vildris och grönsaker - de var de enda som såg någorlunda gott ut i kylen..
Skakar som ett asplöv av Bricanylen och Mollipecten som jag tar för att alls kunna andas!!
Jag känner mig frisk om man bortser från halsen som bråkar med mig.. Får världens hostattacker och mellan hostningarna får jag ingen luft och mellan attackerna så känns det som att jag andas genom ett sugrör och irrirerar i halsen så därför började jag ta Bricanyl igår och jag tycker det hjälper till viss del men långt ifrån så som det ska vara i normala fall..
Gissar att vi åkte på Influensan som går..
Imorron har jag varit sjuk 1 vecka - gissa om jag är nå less!!



Nog gnällt om de nu..


Gossen har sovit i byn inatt då farfar skulle vara ledig idag och farmor sluta tidigt så dom skulle fara ut en sväng med skotern och så, de gillar han verkligen :)
Jocke jobbar så de är bara jag och lillgumman hemma idag så efter hon ätit en flaska ersättning vid halv 7 somnade vi om till 10 - så himla skönt att få sova ut!!
Vi får se om vi lyckas få något gjort idag, de beror lite på halsen min.. Igår fick jag ligga under täcket hela dagen för så fort jag gick upp började jag hosta och kunde inte andas..
Idag hade jag väl tänkt att jag ska lyckas tömma och fylla diskmaskinen iaf och kanske vika lite tvätt..
Dammsuga skulle verkligen behövas men det är inget jag tar på mig så det överlåter jag till Jocke som har klarat sig från hostan - det är stora dammråttor som far runt kring golven vill jag lova!!
Hade ju velat göra nå kul i helgen då man var med död en levande förra men verkar inte bli så mkt av de..









Glömde skriva i förra inlägget att skorna var från Sportamore.se och resten från Lindex.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0