Så trött så trött





Dopkorten är beställda så nu är de bara invänta dom, förhoppningsvis kommer dom under nästa vecka så vi får skickat ut dom nån gång!!
Jocke kirrade maten idag som blev regnbåge i ugn med potatis (för mig blev de sallad) och sås :)
Efter de tog vi en prommis till Ica för gumman var i behov av mera mat och så blev de lite annat..
Vi hann äta lite gotta innan de var dax för gossen att göra sig nattklar, jag smakade två godisar men annars höll jag mig till nötter och några skedar Kesella Hallon - så jäkla gott och betydligt bättre än en massa snask!!
Nu sitter jag och dricker bubbelvatten och håller typ på att somna så det blir nog en tidig kväll, nog för att jag typ alltid somnar tidigt men kanske inte riktigt den här tiden ;)



Så liten gumman var - var nog första gången hon hälsade på moster och kusinerna :)
Även denna är stulen av min syster ;)


Imorron får Jocke ta sovmorron och när han vaknat drar jag ut på prommis helt utan barn och har jag riktigt tur så hinner grannfrun oxå följa, jag håller tummarna!! ;)
Vi ska nämligen till Luleå på söndag så jag tänkte att då tar jag sovmorron för jag brukar oftast vakna tidigare än Jocke så då kanske vi kommer iväg i rimlig tid innan allt hinner stänga ;)
Vi ska förbi hos min faster och träffa dom oxå, hon har inte sett Alma än så det blir kul - Alma är dessutom min fasters "favorit" namn, hon har sagt att om hon skulle fått en flicka så skulle hon hetat Alma :)
Nu har dom inga barn så hon blev så glad när vi betämt att gumman skulle heta de :)


Ähh de här blev bara svammel så jag sätter punkt här..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0