Here we go!!





Jag kickade igår igång veckan med att börja fighten mot kilona - på riktigt!!
Var på mitt första spinningpass på ett år och det gick över förväntan, hade förväntat mig att jag knappt skulle orka något, få mjölksyra från första början, flåsa ihjäl mig osv men det gick bättre än så..
Visserligen höll jag på att flåsa ihjäl mig där ett tag men försökte koncentrera mig på att andas bättre och de funkade rätt ok.. Att jag sen skulle behöva ett par spinningskor är en annan sak - ingen som har några i typ strl38 som jag skulle kunna få testa??

Duktig med maten var jag oxå!!
Jag kommer inte att utesluta något för det funkar inte för mig så jag kör mitt eget race och är ganska säker på att det funkar bara man har lite tålamod!! Man vill ju helst att det ska gå från en dag till en annan så är man slimmad och snygg men de funkar ju inte riktigt så..
Även idag har det gått bra med maten och jag och gumman tog oss en skön prommis efter vi lämnat gossen på dagis, betydligt längre än vad jag från början hade tänkt blev den oxå.. Bra jobbat!!
Skulle på spinning även idag men kände att jag inte kommer kunna sitta på cykeln idag så jag är rätt öm från igår så på torsdag blir det spinning igen och då måste jag komma ihåg att ta med gelésadeln!!

For med gossen på kalas hos Hampus ist där det bjöds på fika men jag nöjde mig med te UTAN socker ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0