Feberhelvete!!





Grabbarna är ute och skottar på baksidan medan jag och gumman chillar här inne..
Trodde febern gett sig av i morse då jag vaknade för jag kände mig inte febrig men vid 9 tiden gav den sig till känna igen iform av ont i kroppen och frossa.. Så less!!
Just nu är jag varm igen då jag knaprat i mig Ipren men lär nog få känna av helvetet hela dagen idag oxå..
Funderar lite på hur jag ska lösa morrondagen då Jocke jobbar om jag ska må såhär piss för då blir de jobbigt vara själv med barnen när jag knappt tar mig upp från soffan/sängen.. :/


Någon som har nå mirakeltips på hur man blir av med febern fort?? ;)



Kommentarer
Ida

Hehe, ja det är nog fler än hon som har funderat över det där ;) Men det står t.o.m på livsmedelsverket att man kan äta sushi om den är färsk osv. Ja alltså det där med skaldjur, det står ju också att man får äta det. Flera ggr i veckan. Men var det inte nå nytt i somras på aftonbladet att man inte skulle det? Fast iofs, aftonbladet är ju aftonbladet ;)



Vad tråkigt att du är sjuk. Hade kunnat komma och hjälpa dig om jag inte skulle jobba.

2012-03-11 @ 16:27:59
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0