Detox







Igår körde jag igång med en detox som kommer pågå i en vecka - känner att det kan behövas efter graviditeten och för att komma ifrån allt slisk ett tag och förhoppningsvis efteråt oxå!!
Kroppen behöver rensas på allt slagg och annat äckel lite då och då..
Som tur är så är det ändå goda saker jag får sätta i mig men igår kväll då jag ätit samma saker under hela dagen och blev hungrig typ 1-2 timmar efter jag ätit så blev jag less vid 19 tiden så vid 19.30 var jag i säng..
Sover man så känner man ju ingen hunger och riskerar inte att stoppa i sig saker som man inte ska heller ;)
Jag har alltså sovit sen typ 20-7 så man kan säga att jag känner mig utvilad idag ;)
Dag två idag då och jag känner att jag måste ta mig till affären ich inhandla lite mer olika saker att välja på så man inte blir så less!



Idag är det även tänkt att vi ska till Familjens Hus för fika med mammorna och bebisarna från föräldragruppen så jag får helt enkelt hålla mig från fikat om jag nu tar mig dit då gossen är hemma så måste kolla om nån kan komma och vara med honom en stund tills Jocke kommer hem..
Vill ju inte ta med honom dit ifall han smittar några andra barn, nog för att han bara haft feber men ändå..


Nu frulle :)






Kommentarer
Ida

HAHA! Ja det vet jag ju egentligen. Blev bara lite fel ;)

2012-03-09 @ 22:36:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0