20Mars 2012




Tisdag idag och en ny vecka har kickat igång igår med städ och tvätt - det behövdes!!
Idag ska gossen äntligen få fara å dagis efter ett par veckor hemma - gissa om han längtar ;)
Som grädde på mosen så har dom idag Vasaloppet på dagis så han ser verkligen fram emot att få skidra med dom andra barnen, ska bli kul att se hur det går för honom i spåret då han bara skidrat här hemma på gården och runt huset tidigare utan något spår..
Efter loppen åker jag, Alma, mamma och Lovisa till Happis en sväng, även storasyster ska dit :)


Nu ska jag häva mig i duschen så man slipper stressa så sen :)



Kommentarer
Ida

Joo, värme hjälpte mycket bra! Hade på vetekudde när jag hade så där ont och det lättade faktiskt bra då. Jo jag får be Henrik massera ;) Vågade dock inte låta han göra det då jag hade så ont, för det tog ont när man tryckte där..

2012-03-22 @ 10:07:01
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Ida

Okej. Jag får be han massera lite då tror jag :)

2012-03-23 @ 22:01:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0