Shit my gaaad!!





Jocke har tvättat Saaben ikväll och tydligen är de någon som ska komma och köpa den eller ja se på den iaf på några dagar, detta innebär alltså att vi blir utan bil IGEN!!
En ny måste alltså hittas snarast!!
Vi har ju iofs Mercan som vi kan frakta arselna i men alltså att kalla de bil vet jag väl inte om jag skulle göra??
Sen om man vill fara iväg längre så finns de inte en chans att jag far iväg med barnen i en bil som inte har krockkuddar eller nå ifall det skulle hända något!!
Som sagt, en ny måste hittas snarast för jag VÄGRAR vara utan en ordentlig bil en sommar till!!
Detta blir 3e året irad som bilen säljs lagom till sommaren!!
Jag undrar vad min sambo lider av för sjuka som inte kan ha en och samma bil en längte tid?? ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0