Schopp schopp

 
 
 
 
Imorse hade jag beställt sovmorgon eftersom jag kanppt kunnat sova på två nätter då jag varit så nervös/orolig då Ida och Henke var i Sunderbyn på förlossningen och det tog en jävkla tid!! Ibland kunde gå massor med timmar innan man hörde något därifrån och usch så jag hann bli orolig!!
Men nu är han äntligen här, deras fina lilla son!
Åhh så glad jag är för deras skull!! <3
Jag lovar att jag bölade som ett litet barn då Ida äntligen messade att han kommit!! ;)
Hann även med några grinkalas under dagen då jag var så orolig!! Huvva!!
 
Titta så underbart fin han är <3
Bilden är tagen från NLL.se
 
Började iaf dagen med en dusch och sen stressade jag och Alma iväg till Änglagården där Lovisa var med konfirmationen och dom hade nå uppdrag där dom skulle samla ihop saker och där var de bla med en bebis så då måste man ju vara snäll och åka dit med henne så dom fick sig en bebis ;)
Tur för dom att dom vann då jag fick stressa som en tok ;)
 
 
Nu ska jag kirra käk innan jag och kidsen åker iväg till "mommo" där vi ska hjälpa till att baka till Lovisas konfirmationsfika :)

 
 
 


Kommentarer
Ida

Gud vad gullig du är!
Fick ju tårar i ögonen av att läsa detta :)

2012-07-11 @ 23:29:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0