Onsdag 20 Juni




Idag har varit en dålig dag, jag har gått runt och varit sugen på allt möjligt hela dagen vilket resulterat i man stoppat i sig en kaka, macka, glass osv..
Nu är de till att ta sig i kragen alltså!!
Var på spinning igår efter flera veckor uppehåll då det alltid krockar med jobbet och jag kan säga att de kändes att man inte varit på ett tag - man tappar så fort om man inte går på ett tag!!
Att jag glömde min pulsklocka hemma gjorde ju inte saken bättre heller - gillar att ha den på så jag vet att jag inte kör på för lätt och jag tar ut mig mkt mer när jag har koll på pulsen!! Konstigt de där!!

Går sista arbetspasset för veckan nu inatt och sen på måndag börjar den riktiga nedräkningen till semestern som börjar den 1a juli!! Åhh så skönt att få vara ledig med min fina familj!!
Har försökt planera in en tripp till Lycksele men är svårt bestämma eller boka något då vi inte vet om vi har någon bil om nu Saaben blir såld för Mercan är inte ens att tänka på att ta.. Åhh!!

Förövrigt så har en tanke slagit mig - om vi nu kommer vara mkt i skärgårn i sommar så kommer alltså min träning bli lidande vilket jag absolut inte vill så jag vette tusan hur man ska lösa de??
Är ju inte direkt lätt att gå på en promenad där.. Hmm??
Sen skulle jag vilja ha en egen stuga man kan fixa och piffa i - blir så himla sugen då man ser massa folk skriver om sina stugor, hur dom fixar och donar osv..
Nåja de kanske kommer en dag för de oxå..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0