Dunkande huvud!!





Har haft en sån huvudvärk sen jag vaknade tidigare ikväll som inte velat ge med sig fast jag föröskt dricka en massa så nyss fick jag erkänna mig besegrad och ta en Panodil!!
Kul om jag ska måsta dras med detta hela natten!! Usch!!


Idag har vi vikt en hel massa tvätt som sen åkt in i garderoberna sen har jag tvättat och hängt 4maskiner så de finns mer att vika imorron, dock brukar vi vara rätt duktiga på att skjuta på de där då de inte är de roligaste att göra men ett ont måste..

Grabbarna har varit väg på rant med farfar och kollat på diverse fordon så under tiden passade jag på att koka sockerlag och gjor saft av de - ni vet sån där god Mor mor´s saft ;) Tog med mig en flarra till jobbet oxå så dom får sig lite gosaft ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0