Andra natten är igång





Då har andra natten dragit igång och även ikväll glömde jag glasögonen hemma - så klantigt!!
Eftersom jag mest sitter vid datorn och läser, ser film osv så behövs dom!!
Typiskt!!

Vaknade vid 13 tiden av att de var sjukt varmt i sovrummet så att ens försöka sova mer var uteslutet!!
Steg upp och drog på mig kläder osv innan vi gick till Ica för att handla till middagen som blev grillat ute på altan i solen - gosh vilken värme de blir där!! Tur vi har parasoll iaf ;)
Gjorde ett försök till att sola men jag har inte ro att ligga och pressa, blir så jävla varmt och så blir jag rastlös!!
Efter middagen snörde jag mig i säng igen för en pn innan jobbet kallade och när jag sen vaknade hade älskade gossen kommit hem från byn <3

Väl på jobbet kände jag mig som trött och seg så hällde i mig en stor kaffekopp så nu ska de inte vara några problem att hålla sig vaken :)
Blir Gossip maraton inatt oxå så kanske jag snart plöjt igenom alla säsonger så jag kan börja se något annat..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0