MD vs Mary Key

 
 
 
 
Shit fy fan, hur jag ser ut i fejjan alltså!!

Har använt MD´s produkter men nu är min ansiktskräm slut och dom hade inte inne den när jag skulle köpa ny så jag har fått använda nån vanlig bara nu i två veckor och jag är helt röd, knottrig/finnig i ansiktet - så jävla äckligt!!
Har alltid haft lätt till att få som blämmor i ansiktet, alltså kanske inte direkt finnar men som prickar och sen jag började använda MD så har det kanppt synts till!!
Dock kan jag tycka de är rätt dyrt då en liten burk ansiktskräm kostar 800 spänn typ..
Visserligen är de absolut värt pengarna men jag funderar lite på om jag ska våga testa Mary Key??
Många som testat deras produkter säger att dom är så bra - så frågan är, ska jag våga testa??
 
Hjälp mig!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0