Söndag morron


Godmorron söndag!!


Lillan har för andra gången den här vekcna sovit hela natten utan att vakna för att äta, så idag känner man sig pigg!! :) Det gör mkt bara den lilla stunden man får vakna för att mata henne osv - man blir som trött och seg..
Alwin har åkt på ögoninflammation och så har vi alla lite småont i halsen och jag har en jäkla rethosta!! Vid 5 tiden kom han och vad ledsen för att det var så kletigt i ögonen så gick upp och tvättade och satte salva så gick vi och la oss igen och sov till 8 då Alwin steg upp och gumman ville ha mat :)
Jag och gossen har nyss ätit frukost och nu väntar jag på att Jocke ska vakna så jag kan hoppa i duschen..











Kommentarer
Leea

Precis så där tänker jag också. Sånt där småtjafs, prydnadsgrejer osv går juh bra, men skulle aldrig hämta tex en soffa därifrån eller en säng för den delen, de är juh sånt som man inte vill byta ut allt för ofta. ;)

2012-01-29 @ 13:55:58
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0