Sjusovare!




Idag har vi alla sovit länge - 11.30 vaknade jag och Jocke och då låg Alwin och sov!!
Just efter 11 väckte vi honom och en stund efter vaknade Alma - vilka sjusovare vi blivit men skönt är de!!
Man måste passa på medans man kan ;)
Han hade varit upp en sväng men sa att han såg att vi sov så han gick och kissade och la sig igen - gounge!! ;)

Sen har vi haft besök hela dagen - först kom pappa och Siv sen Millan, Tony och barnen och när dom farit så kom Terror och Laxen förbi :) Dom åkte samtidigt som Jokce for på träning och sen kom farmor och farfar hit - kul med besök, det gillar framförallt Alwin som vill leka med alla som kommer!!

Har varit en del trött under kvällen så jag ska försöka att inte vara varken så himla länge idag, var vaken till efter 1 igår så innan de ska jag vara i säng iaf!!
Imorron är det bandymatch och äntligen är det is på byn så vi ska och kolla :)
Alwin får vara ute med farmor och leka i snön och kolla på matchen medan jag och Alma tänke hålla oss inne och se matchen - de känns ännu lite tidigt att stå ute med henne i 2timmar men en stund ska vi väl iaf vara ute..



Nu ska jag kolla film med mitt hjärta <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0