Komsi komsi





Idag började projekt "Få ut bebisen ;) "
Skämt och sido, den kommer när det är redo PUNKT!!
Efter att jag gick över 18 dagar med Alwin och verkligen testad ALLT så vet jag ju att det inte hjälper men ändå så intalar man sig själv att kanske det kan hjälpa ändå ;)
Så vi har varit ute och skottat altan då det inte kommit så mkt snö sen igår så det fanns något att skotta, Alwin åkte pulka och madrass nerför slänten från vägen med Jocke då såklart, sen tog vi en prommis till J´s mormor och morfar och när vi kom hem satte jag igång och dammtorka och plocka bort julen så nu är alla tomtar, julgran, stjärnor, gardiner osv nere.. Det mesta iaf.. Alwins gardiner hänger ännu kvar men dom tar jag ner när jag hängt upp nya i vardagsrummet och matrummet.. Även i köksfönstret är gardinen kvar och belysningen men eftersom att vi inte har fått kopplat i nån jävla ström i jacket i taket till fönsterlampan så får det vara så tills det är fixat för jag gillar inte när det är helt mörkt!!


Dammsugning och upphängning av nya gardiner får bli imorron eller tisdag för jag var ganska slut i fötterna efter jag stått och fixat middagen..
Imorron börjar Jocke jobba igen och Alwin ska få fara på dagis och leka..
Själv ska jag till Luleå med mamma och Mia och kolla om man kan fynda något och så tänkte jag handla mat på Maxi om jag orkar, lika passa på när man ändå är där för Maxi är min favorit affär!!


Har haft en del SDR i eftermiddag/kväll men tror inte det är något men det skulle ju vara skönt om vi slapp vänta så länge iaf!! Satt och pratade med bebis i soffan så får se om den lyssna och kommer ut snart ;)
Tänkt skulle det sätta igång imorron när vi är i Luleå, då skulle nog mamma bli ganska nervig ;) Hihi
Nå vi har ju nära till Sunderbyn isf och det lovar jag att hon har tänkt på för jag frågade tidigare idag om vi skulle åka till Luleå eller Happis och hon tyckte Luleå var bättre så vi har nära ;)


Nu ska jag göra mig redo för sängen så man orkar upp imorron då gossen ska vara på dagis 9 och innan de ska vi hinna äta frukost och jag ska göra mig klar.. Vi som brukar sova till 9 ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0