Jäkla unge!!






Fy satan så ont det gör när man blir biten!!
Alwin har bitit mig två ggr inom loppet av någon månad - förra gången var det på armen och nu på axeln, som tur är så har jag haft en tjock tröja mellan annars hade det inte förvånat mig om det blivit ett sår för man ser ändå märken från tänderna..
Vad har tagit åt ungen liksom??
Han vet mycket väl att man inte får bitas men ändå gör han det!!
Förra gången skämdes han så hemskt och grät länge efteråt och det tog länge innan han ens vågade titta på mig - än längre säga förlåt!!
Nyss skämdes han oxå men han blev inte lika ledsen den här gången och sa förlåt ganska fort..
Jag hoppas innerligt att han inte gör om det fler ggr och framförallt inte på några andra barn!!


UNGE!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0