Hungrig





Shit my gaaaad vad jag är hungrig hela tiden!!
Det hör ju till när man ammar men alltså jag skulle lätt kunna äta hur mkt som helst non stop!!
Nu gör jag ju självklart inte de utan försöker äta ordentligt vid alla målen och mellan dom blir det något filglas/skål, macka eller frukt.. Jag skulle typ kunna trycka i mig hur många mackor som helst men det vet vi ju alla hur nyttigt det är med massa bröd - inte så!!
Sugen på allt är man ju oxå, skulle kunna trycka massa godis hela dagarna men även där måste man ju försöka begränsa sig till helgen annars går det lätt överstyr och blir bara svårare sen!! Åhhh vilket dilemma!!


Idag ska vi äta korv och makkisar, Alwin har valt då det är hans fördelsedag och då får man såklart välja vad man vill äta ;) Väntar bara på att korven ska tina lite till så vi kan börja med maten, hoppas man inte hinner svälta ihjäl före bara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0