2012





Så var 2011 över och året har gått i en rasande fart som vanligt!!
Jag trodde det skulle gå i slowmotion då vi hade plussat men det har gått så himla fort så jag har knappt hunnit med.. Men det är väl så när man redan har barn och fullt upp med allt vad det innebär samt jobb osv..
Nu är det alltså bara timmar kvar till den 2a då vi har BF men jag tror nog att vi får vänta ett par dagar till iaf, minst en vecka..

Vad tror ni??
När blir det och VAD blir det?? :)






2012 kommer blir ett bra år med en ny familjmedlem, tänk att vi snart är 4 ;)
Jag ska försöka njuta av varje stund, inte stressa som jag annars ofta gör (omedvetet) och framförallt tänka lite mer på mig själv och mitt välmående!!
Har ju bara sökt ledigt från jobbet tom sista mars så vi får väl se om jag börjar jobba då igen eller om jag blir hemma lite längre.. Så himla länge blir det iaf inte då Jocke ska vara hemma.. Det blir nog bra vilket som ;)













Började skriva ett inlägg om julen den 29e men det går så förbannat segt att ladda upp bilder så jag har typ fått upp 1-3 bilder per dag.. Så det kommer upp så småningom när jag fått in bilderna jag tänkt i inlägget..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0