puss






Blev hos grannarna hela förmiddagen så barnen fick leka av sig lite och vi surra av oss ;)
När Jocke kom hem från jobbet for jag ner på stan en sväng och handla lite samt köpte en hjärtenalle till gossen och så köpte jag hem kinamat och chokladhjärtan, när jag sen kom hem så fick jag ett jättefint blomaragemang :)
Så vi har ätit god mat och några hjärtan innan Jocke drog iväg på träning så nu är det bara jag och barnen hemma..
Blir en lugn kväll på soffan tror jag nog..
Tänkte försöka hinna se något avsnitt av Gossip Girl oxå..

Imorron blir det dagis för lilleman och sen bär det iväg till finnlandet där jag förhoppningsvis ska få mig en ny topp från Gina - köpte en sist jag var där men rev sönder den hos mamma då jag fastnade i någe vasst där förra veckan och jag gillade verkligen den så det kändes jävligt trist, så har man ju inte så mkt att välja på i garderoben heller..
Sen ska jag kolla efter lite annat oxå både till mig och barnen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0