Söndagmorgon




Nyss klivit upp med barnen och Jocke sover än, hand tur att få sovmorron idag :)
Alma hade inga planer på att somna om efter hon fått mat utan låg och surrade för fullt så det var lika att stiga upp så inte pappa vakna.. Just när jag hade stigit upp så kom Alwin från sitt rum och var lite ledsen då han inte fick upp ena ögat - var inte klet i själva ögat utan bara på ögonfransarna som vi tvättade bort och satte lite savla..
Var nog blåsten igår som gjorde de, för det blåste inte lite igår på bandymatchen vill jag lova!!
Det var 0 gradigt ute men blåste som -15 typ - hoppas på bättre idag!!



Har satt igång och rensa i alla barnkläder här hemma för någon dag sen och igår drog jag fram två kartonger till så nu är det en del kläder i soffan.. Trodde inte riktigt vi hade så mkt som vi faktiskt har..
Har än så länge rensat bort en banankartong och en halv flyttlåda och mer lär det bli..
Sen får vi rensa bort och häva iväg eftersom Alma använt de - här blir det inge fler barn så lika göra sig av med kläderna.. Skulle vi nu ändra oss senare och ändå vilja ha ett till så finns det ju nya på affären ;)
Men jag tror nog det får räcka nu, har ju fått precis som jag ville - en pojke och en ;D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0