Jag vill träna!!





Åhh vad jag längtar efter att börja träna!!
Jag är sjukt sugen på att bränna av att Bp pass eller Spinna - jag som hatat spinning förut började verkligen gilla det när man hade kört ett par ggr och fick upp kondisen lite!!
Man ska ju ta det lite lugnt i början efter att man fött barn så jag tänkte att jag kör med promenader till en början vilket iofs varit nästan omöjligt i kylan vi haft men snart så - bara mina fogar inte bråkar med mig!!
Tänkte även att jag borde kunna cykla lite här hemma så måste ta och byta batterier i den så man kan se hur långt man cyklat osv..
Är lite sugen på att fixa nå olika tränings dvd så man kan träna till här hemma om man har dålig fantasi som jag och aldrig vet vad jag ska köra..

Sen vore det ju bra om jag kommer ihåg att boka en efter kontroll så man vet om man går igenom besiktningen fast det ska nog inte vara några problems..



Springa, hoppa och studsa får man nog vänta med ett tag oxå ;) Höhö




Kommentarer
Sarah

Prova köpa hem en yoga dvd, sjukt skönt speciellt då man går å bär på liten på dagarna :D

2012-02-09 @ 16:01:21
Sandra

Mmmm, brukar köpa tulpaner nångång så dära då och då på våren när dom är fina, och dom finns ju i så många fina färger!! Synd bara dom inte står sig så länge :(



Tanken var ju att jag skulle kolla och hälsa på dig i veckan så William får leka lite, men då har jag jobbat varenda dag så de smög sig. Ska komma hälsa på ev nästa vecka, beroende på hur mycke jobb jag har.... Vill ju komma och hälsa på dottra din ;)

2012-02-10 @ 09:29:16
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Anonym

Men gud vad töntigt som om lilla byhålan Kalix skulle vara ett klass samhälle. Så näsbyn är slummen där kalix white trach bor. Ha ha dom som utalar sig så är ju dom töntigaste av alla töntar.

Om jag gissar så är man esamståendemorsa i hyresrätt.

Nä du Emma det där är rent svammel.

Var är Kalix Solsida då? Var bor det fina folket?

2012-02-10 @ 12:29:49
URL: http://www.mintussilago.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0